Oldalak

2010. december 3., péntek


6 megjegyzés:

Mácsai Ferenc írta...

Gyönyörűek.:)

Piroska Klesitz írta...

Drága Feri!
Nagyon köszönöm a látogatást... annyira el vagyok veszve, hogy nem is kívánhatom, hogy valaki erre látogasson, nézelődjön. Talán most már kicsit kifelé tartok a dologból. Néha tán rajzolni is lesz idő... :)
Piros

Ildikó írta...

Drága Piroska! Olyan szépségesek a rajzaid! Amikor nézem őket, "hallom" a zenét, amire táncol a ceruzád a papíron. Alkotós szép napokat kívánok Neked, sok szeretettel.

Piroska Klesitz írta...

Kedves Ildikó!
Nagyon köszönöm. Én is jártam nálad, és mondhatom, hogy igazán jól éreztem magam. Fel is iratkoztam, és visszajáró lélek leszek a blogodban azt hiszem. Amúgy is... könyvtárosok járjanak csak össze olvasgatni, nézelődni és... :) Még egyszer köszönöm, hogy nálam jártál!
Piros

Ildikó írta...

Már gondolkozom a jövő évi mesetáboron. Sok dologban változtatnék, de a plakát és az ismertető gyönyörűséges rajzát nem cserélem le, ha megengeded, őrzi tovább a tavasztündéred a meséket és a jókedvet.
Örülök, hogy meglátogattál!

Piroska Klesitz írta...

Kedves Ildikó! Nagyon köszönöm és örülök, ha jól érzi magát nálad-nálatok a tavasztündér! :)
Piros