Oldalak

2010. március 23., kedd


íróasztal fiók - 1987-ből

5 megjegyzés:

Nagylátószög írta...

Milyen jó is az ilyesmikért néha visszanyúlni a múltért...

Piroska Klesitz írta...

"Ezer éves" rajzok, szinte el sem hiszem, hogy már több mint 20 évesek... :)

Mácsai Ferenc írta...

Amikor ilyet látok, mindég az fordul meg a fejemben, hogy minek akar valaki fotózni, ha így tud rajzolni, hiszen ezek a rajzok százszor értékesebbek mint egy fotó az én értékítéletem szerint. Na persze nem akarlak én lebeszélni a fotózásról, mert szerintem azt is magas színvonalon műveled, csak irigykedem kicsit, hogy én nem tudok ilyet.:)

Piroska Klesitz írta...

Kedves Feri!
Nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszik, meg egyáltalán, nagyon örülök a látogatásodnak. Ezzel a rajz dologgal úgy vagyok, hogy talán nem veszett kárba a "születési rendellenesség", hogy mindig firkáltam... valami életforma szinten, bár nem nagyon jutott ez nyilvánosságra az internet kor előtt. A fotózás meg annyi jó emberrel hozott össze, hogy ha profán akarok lenni: az már kész haszon! Csak örülhetek, hogy maguk közé fogadnak! :)

Skiccek írta...

Szeretem a vonalakat.
Üdvözítőek a tieid. Kezdődnek, sokasodnak, gubancolódnak és mégsem.
Adnak, odaadnak. Jó volt végignézni!