Oldalak

2009. december 19., szombat

4 megjegyzés:

Mácsai Ferenc írta...

Kicsit olyan érzésem van tőle, hogy ismét tinédzser, és hippi vagyok.:)

Piroska Klesitz írta...

A 70-es években Amerikából örököltem virágos farmerokat a nálam 2-3 évvel idősebb Sherry nevű rokon leányzótól, és akkoriban itthon még meglehetős feltűnést keltettem, mikor mind a 10 évemmel "I LOVE YOU" feliratok futottak végig 10cm-es betűkkel a harisnyámon, és virágok kacskaringóztak a blúzomon... :)

krisztina maros írta...

naigen, akkoriban errefelé az egyen macskanadrág divatja tombolt :)

igazából boldog karácsonyt jöttem kívánni és még boldogabb, sikeres új évet! remélem, jövőre is összefutunk, ha máshogy nem, hát itt! addigis jó pihenést!

Piroska Klesitz írta...

Szia, nagyon köszönöm a látogatást, és én is reménykedem, hogy egyszer már csak sikerül összefutni valahol. :) Neked is jó pihenést, és boldog új évet így 2010. küszöbén!