Oldalak

2009. március 27., péntek

kirakat... - illusztráció - Aranyvackor pályázat

10 megjegyzés:

Hajdrák Tímea írta...

Húúúú, én nagyon szurkolok! Mindenkinek, de neked sokkal jobban! És nagyon kíváncsi vagyok rá egészben, készen. Sok puszit és jó hétvégét!

Timi

krisztina maros írta...

de gyönyörű ló!! olyan szép a formája! és a nagyi is szimpatikus :)

Piroska Klesitz írta...

Köszönöm Timi, csak az idő ne szorítana annyira... ezt már ismerjük, mert te is folyamatosan időre kell, hogy dolgozzál... :)

Piroska Klesitz írta...

Nagyon köszönöm, szeretem a lovakat. Olyanok, mint valami dallam... az egész testük, a mozgásuk valamiféle zeneiséggel van tele... :))

irisz írta...

jaj de jó! :)

Hajdrák Tímea írta...

Mi van má'!!!! Várom a következőt, minden nap reménykedve nézem a kis négyzetet, de ugyanaz a paci. :) A lovakkal én is így vagyok.

Cserháti Hajnalka, Ojni írta...

Ugye kaptál meghívót a Pagonytól? :)))

Piroska Klesitz írta...

Szia, köszönöm a kérdést. Igen, kaptam én is meghívót, de sajnos nem tudok elmenni, mert dolgoznom kell. Egészen biztosan el fogok menni valamikor megnézni, már csak azért is, hogy lássam, milyen a falon az a sok szép munka a sok kedves ismerőstől! :))

Cserháti Hajnalka, Ojni írta...

Kár, hogy nem találkoztunk! :)) Pedig ilyen rendezvények után mindíg tartunk blogger bambizást! Legközelebb remélem Te is velünk jössz. :))

És gratulálok!!!

Piroska Klesitz írta...

Hú, a díjátadó se kutya... :), de az a blogger bambizás...! De nagyon sajnálom!