Oldalak

2009. március 25., szerda

... este. - illusztráció - Aranyvackor pályázat

6 megjegyzés:

Hajdrák Tímea írta...

Bár nem írok ide csak ritkán, de minden nap bejárok ide felvidámodni. Nagyon szeretem a rajzaidat!

krisztina maros írta...

juj, ez most az, amire gondolok? készül valami? :) nagyon szép!

Piroska Klesitz írta...

Drága Timi! Tündér vagy! :)

Piroska Klesitz írta...

Szia, igen-igen... azt hiszem, hogy az, amire gondolsz. :)
Meseíró és meseillusztrációs pályázatra készülnek a rajzok... Részemről természetesen az illusztráció része készül... nagyon izgalmas, és persze nagyon élvezem. Folyamatosan alakul, születik a történet, és hozzá folyamatosan változik még persze a rajzos anyag... ennek részleteiből töltöttem fel ide... :)
Nagyon köszönöm, hogy megnézted, és örülök, hogy tetszik...

krisztina maros írta...

igazán nincs mit, ilyen szép képek nézegetésére bármikor kapható vagyok... és várom a többit is! (persze, nem sürgetőleg)

én is készülök rá, jövő hónapban (vagyis mindjárt) felpakolom őket. ez a legizgalmasabb, mikor azonos témára készül sok-sok különböző kép.

jó munkát és még több örömet benne!

Piroska Klesitz írta...

Dejó! ... nagyon kíváncsi lettem. Várom a képeket! :))