Oldalak

2009. március 2., hétfő


...egy kedves bloggerbarátom, Maros Krisztina meglepett egy kreatív blogger díjjal, amihez persze pár feladatot is kaptam...
... nem mondhatnám, hogy elkapkodtam, de végre sikerült kiválogatnom néhány dolgot, amit különösen kedvelek.

Íme hát, néhány dolog amit szeretek:
1. - az ódon lépcsőházakat reggeli és késő délutáni fényben
2. - réges-régi családi képeket nézegetni
3. - moleskine és paperblanks könyvekbe fekete tustollal rajzolni úton-útfélen...
4. - az öreg kilincseket és kopogtatókat
5. - Velencét
6. - a régi megsárgult verses-, énekes- és receptes könyveket
7. - kávéházi hangulatokat




És akikhez tovább vándorol a díj: Hajdrák Tímea , Mácsai Ferenc , Agócs Írisz, Huszár Boglárka és Mihalicz Ferenc

9 megjegyzés:

irisz írta...

hűha, nagyon szépen köszönöm!
sajnos én nem vagyok ez az írós fajta, ezért nálam elakad ez a fonal, de remélem nem bántalak meg ezzel.

Piroska Klesitz írta...

Nem, dehogy... én is nehézkesen szedtem össze. Így neten nem vagyok annyira írós fajta én sem... :)

Huszár Boglárka írta...

és én sem, de nagyon jólesett hogy rámgondoltál.
köszönöm!
Csak kimálolom,és beteszem a blogomba? És 7 dologról irok,amit szeretek ?

Piroska Klesitz írta...

Igen-igen... én sem tudtam először,hogy mi is a teendő. Szóval kimásolod a "kreatív blogger" kockát, aztán írsz 7 dolgot, ami a szíved csücske valamiért és végül tovább adod a díjat másoknak, akiknek gondolod. :)

Hajdrák Tímea írta...

Nagyon köszönöm Piros!

krisztina maros írta...

ha írni nem is annyira, olvasni viszont annál érdekesebb volt! icipicit jobban megismerni, ki rejtőzik a képek, rajzok mögött... és ebből a 7-ből legalább 6 dolog közös bennünk :)

Piroska Klesitz írta...

Igen-igen! :) ... én is észrevettem, olvastam a hasonlóságokat. Valóban jó olvasni az ilyesmit, így aztán meg is embereltem magam, és próbáltam összeszedni a dolgokat, csak persze olyan nehéz válogatni - ilyenkor úgy tűnik, hogy rengeteg szeretnivaló dolog van... :)

Weinmaster írta...

Köszönöm Kedves Piros .. :)
Ez a blog csudálatos.. és most megyek nézelődni.
üdv -W-

Mácsai Ferenc írta...

Köszönöm a megtisztelő címet Piroska!
Igyexem neki megfelelni, ezután is. :))