Oldalak

2009. február 23., hétfő

moleskine

7 megjegyzés:

krisztina maros írta...

remélem nem harap az oroszlán... így kicsit félve, de megírom, hogy működik a blogger díj (és ne haragudj, hogy nem voltam egyértelmű, elég sok ilyen kering a világhálón, azt hittem már mindenki ismeri). a lényeg: írj pár (7) dolgot magadról, válassz ki pár (7) embert, akiknek továbbadnád, írd ki a nevüket, linkjüket és írj nekik 1-1 megjegyzést. a díj képe tőlem lementhető.

és persze az egész csak játék, nem kötelező :)

(szép, szelíd oroszlán, nem harap!)

Piroska Klesitz írta...

Nagyon köszönöm a segítséget. Egy részét jól gondoltam, a 7 dolgot magamról ügyet, meg a hét kiválasztott embert is, de nem tudtam, hogy pontosan mik is lennének még a feltételek. Nem szerettem volna, ha egyvalami is kimarad... semmi jó játék elől nem futok el, így aztán neki is állok a dolognak... :)

Vincent Juanes írta...

Hello Piroska I see you link in Krisztina's blog. I love your original forms and colors! Regards.
Vincent

A. írta...

Tetszik ez az összeállítás... az oroszlán a lánchídról van? A szkeccsbúkod meg nem paperblanks véletlenül?

Piroska Klesitz írta...

Szia!:) Hát a Lánchíd most nem jutott eszembe, ő egy öreg oroszlán, aki pihenget a melegben... minden különösebb cél nélkül...:)
Van paperblanks füzetem, meg van moleskine is, ez moleskine éppen. Mindegyiket szeretem... A moleskine füzetek változatosságát nagyon élvezem.

A. írta...

Hát igen, ezt meg tudom érteni... gyakorlatilag végtelen mennyiségű pénzt tudnék papírboltokban elkölteni tollakra, ceruzákra meg papírokra, pedig nem is tudok rajzolni. :)

Piroska Klesitz írta...

:) ... gyerekkoromban alig lehetett kiráncigálni a papírboltokból, és a legnagyobb ajándék mindig egy keménytáblás mindegymilyenévjáratú határidő napló volt, amit aztán azonnal elkezdtem telerajzolni kutyákkal, lovakkal, farkasokkal, és egyéb állatsággal... :D
Most meg, hogy magamnak kell mindezt megtennem, hosszas bogarászás után, alig tudom kiparancsolni magamat... szóval valójában semmi nem változott.. :)