Oldalak

2009. január 10., szombat

- ezüst Mária -

4 megjegyzés:

Huszár Boglárka írta...

Szia! Mi még nem ismerjük egymást,de anyum már sokat mesélt Rólad, és mutatta a munkáidat, és azóta vissza-vissza járok gyönyörködni:)
Gratulálok, és egy picit megkésett Boldog Névnapot kivánok : Bogi

Piroska Klesitz írta...

Szia! Igen, még nem találkoztunk, pontosabban ebben nem is vagyok olyan biztos. Én a Teklát ismertem, és vele jártam együtt a Hefihez rajzolni anno... meg rézkarcot csinálni a grafikai műhelybe... :) Biztosan azért gondolom, hogy láthattalak, mert a Tekla mesélt rólad. Én is vissza-visszajárok hozzád, néztem a kiállításmegnyitód képeit is. Nagyon megörültem, mikor rátaláltam a blogodra... és örülök, hogy most itt jártál. Köszönöm a névnapos köszöntést! :)

Huszár Boglárka írta...

Akkor lehet hogy találkoztunk :))mert Hefihez én is jártam egy darabig.
Csakhát oly régen volt :(
De jó volt...
Örülök hogy egy kis régi emlék összeköt, úgyhogy ezután is jövök :))

Piroska Klesitz írta...

Az jó lesz! Szeretettel várlak... :)