Oldalak

2009. január 2., péntek

... lány kutyával.

4 megjegyzés:

krisztina maros írta...

nahát! látom, van egy pár közös kedvencünk :) ez olyan jó különben, hogy ennyi illusztrátor (és még sok más is) elérhető közelségbe került, a világ másik feléről is. szinte mindennap fedezek fel újabbakat!

köszönöm, hogy benéztél hozzám, én is jövök még! :)

ugye lesznek új rajzok?

a fotóid is nagyon szépek!

Piroska Klesitz írta...

Igen-igen... :) lesznek újak, most éppen mégis a szkennelésre álltam vissza, mert még nem kísérleteztem ki, hogy a nem lap formátumot hogyan fotózzam, hogy ne legyen torzulás. Karácsonyra kaptam némi "moleskine" és "paperblanks" útravalót, és még nincsenek kikönyökölve, mindig be akar csukódni, ha fótózom... :) A kedvencek némelyikét a te gyűjteményedből emeltem ide, mert teljesen elvarázsoltak... Gondoltam, legyenek kéznél. Persze rögtön a te oldalaidat is kézközelbe állítottam. Köszönöm őket, nagyon tetszik...!!

viru írta...

Ááá, kutyás! Az ilyesmit nagyon szeretem. Nagyon tetszik!

Piroska Klesitz írta...

:) ...volt egy korszakom, hogy csak kutyák, lovak, farkasok rohangáltak a papírjaimon..., meg macskák.