Oldalak

2008. április 24., csütörtök




A tükör - meseillusztrációk

13 megjegyzés:

tapir írta...

Flickr-ön is megcsodáltam, nagyon szép ez a sorozat is :)

Piroska Klesitz írta...

Szia! :) Nagyon köszönöm, örülök, hogy ide is ellátogattál... igyekszem majd még beszkennelni és feltölteni a rajzokat, hogy érdemes legyen idejönni... :))

Mácsai Ferenc írta...

Ez nagy meglepetés nekem, csodálatos rajzaid vannak. Nagyon szépek. Grat. és sok sikert hozzájuk.

Piroska Klesitz írta...

Szia! De jó, hogy itt voltál... apró korom óta rajzolok, de csak mostanában jutott eszembe, hogy a fotók mellett ezek is feltölthetők... legjobban a vázlatfüzet jellegű dolgokat szeretem, majd jönnek azok is... csak szkennelni kissé lassacska. :)

Kepes Jozsef írta...

kedvenc meséimre emlékeztettél velük.
gratulálok!

goooooood girl írta...

i like......

mirtusz84 írta...

szeretek csodálni valamit és ez most itt sikerült :)én is flickr-ről idetévedő vok..

irisz írta...

Nagyon szép rajzok, gratula!

Piroska Klesitz írta...

Kedves Írisz!
Nagyon köszönöm. Örülök, hogy erre jártál. Én is eljutottam már az oldaladra, nagyon élvezem a mostanában felfedezett rajzos blogokat... azt érzem, hogy ezek hiányoztak mostanában igazán... a mások rajzai, vonalai, színei... én régebben csak fotókat töltöttem fel a netre, mostanság kezdtem a rajzokat is beszkennelni... és persze tobzódom a sok fantasztikus blog és honlap újdonságaiban. Nagyon élvezem a mások által teremtett világokat... :)

irisz írta...

jó hogy elkezdtél rajzokat is feltenni! Majd látogatom az oldalt, és figyelem a fejleményeket. Én is örülök, hogy egyre több magyar nyelvű illusztrációs blog van.

Sok sikert a munkádhoz!

krisztina maros írta...

hú, nagyon szépek a rajzaid! ezeket is fotózhatod ám, úgy gyorsabb. várjuk! :)

Piroska Klesitz írta...

Kedves Kriszta,
nagyon köszönöm a biztatást, azt hiszem, hogy a rajzok fotózva valóban sokkal szaporábbak mint szkennelve... Ráadásul semmi bajuk nem lesz attól, hogy a gyorsabbik megoldást választom. Remek ötlet, köszönöm... :)

krisztina maros írta...

nincs mit, örülök! :)